- днів
- годин
- хвилин
Гаррі Поттер та загублений ліс
Квиткова агенція musin.zp.ua розуміє ваше бажання якомога швидше повернути кошти за придбані квитки та нижче ми зібрали всі поширенні питання і надали змістовні відповіді.
Головні тезиси:
- - Воєнний стан в країні є форс мажорною обставиною і надає можливість організатору перенести дату запланованих концертів, вистав тощо на час після війни чи зовсім скасувати захід.
- - Питання щодо статусу події вирішує організатор, а ми інформуємо про це глядача одразу після отримання інформації від організатора через емейл та/чи SMS.
- - У разі скасуванні заходу повернення коштів за придбаний квиток має здійснювати організатор події.
- - Форс мажорні обставини дозволяють організатору повертати кошти після припинення військового стану.
- - Організатор події для надання послуги повернення може залучати квиткову агенцію musin.zp.ua або ж робити повернення коштів самостійно, отримавши від musin.zp.ua дані по замовленнях.musin.zp.ua здійснює повернення на умовах, які встановлює організатор.
- - musin.zp.ua є посередником у продажі квитків на події і без участі організатора заходу не приймає рішення по фінансових питаннях у зверненнях глядачів.
Як повернути кошти, якщо захід скасовано?
Для отримання коштів необхідно заповнити зразок заяви за посиланням і відправити її на пошту support@musin.zp.ua. Для заповнення заяви її необхідно зберегти (меню файл - завантажити).
Де взяти номер замовлення?
Він надрукований на квитках. Починається на 23 або 24 та має 10 цифр. Зазвичай знаходиться біля штрих-коду.
Яку суму потрібно вказувати в заяві?
Потрібно вказати повну вартість квитка без врахування сервісного/касового збору.
В який спосіб заповнювати заяву та чи обов'язковий підпис на заяві?
Для заповнення заяви її потрібно зберегти (меню файл - завантажити). Підпис на заяві обов'язковий. Зробити підпис можна будь-яким доступним для Вас способом, наприклад: роздрукувати заяву, підписати та сфотографувати або розбірливо написати від руки та сфотографувати. Не допускається вставлення підпису, як картинки в текстовому документі. Не приймаються заяви з виправленням або корректором. Заяву потрібно помістити на 1 лист. До квиткових кас приходити не потрібно.
Деталі повернення коштів:
- 1. Повернення коштів проводиться виключно у безготівковій формі на картковий рахунок, вказаний в заяві на повернення коштів, якщо квитки придбані у касах або автоматично на картку, якою була здійснена онлайн оплата на сайті musin.zp.ua.
- 2. За поверненням коштів може звернутися виключно особа, дані якої вказані у замовленні або у квитку.
- 3. Звертаємо увагу, що musin.zp.ua не здійснює повернення коштів готівкою у квиткових офісах чи касах.
Протягом якого часу я отримаю кошти після подачі заявки?
Зарахування відбувається протягом 45 календарних днів.
Чи можно зробити обмін квиктів на інші?
Так, можливо.
Порядок обміну квитків: