Порядок обміну квитків

Квиткова агенція musin.zp.ua розуміє ваше бажання якомога швидше обміняти квитки. Ми зібрали всі поширенні питання і надали змістовні відповіді.

Головні тезиси: 

  • Воєнний стан в країні є форс мажорними обставинами і надає можливість організатору перенести дату запланованих концертів, вистав тощо на час після війни чи зовсім скасувати захід.
  • musin.zp.ua здійснює обмін на умовах, які встановлює організатор.
  • musin.zp.ua є посередником у продажі квитків на події і без участі організатора заходу не приймає рішення по фінансових питаннях у зверненнях глядачів.

Як обміняти квитки?

Якщо в переліку таблиці є захід, на який Ви маєте квиток, тоді Вам потрібно написати власноруч заяву за зразком та надіслати її фотокопію на електронну адресу: support@musin.zp.ua Зразок заповненої заяви. До самої каси приходити не потрібно! Обмін відбувається онлайн! 

ДатаПодія, яка мала відбутися у 2022 роціМісце та час проведенняТермін подання
26 лютого 2022, 15:00Експресія плюс, Експресія+
Запорізький державний цирк
до 28 лютого 2023 року
27 лютого 2022, 11:00Експресія плюс, Експресія+
Запорізький державний цирк
до 28 лютого 2023 року
24 березня 2022, 19:00Чорний квадрат. До, після та замість сексу
КЗ ім. Глінки
до 11 березня 2023 року
1 березня 2022, 19:00Мужики не танюють стриптизМагара
до 21 січня 2023 року
28 березня 2022, 19:00В Амстердамі можна все
Магара
до 21 січня 2023 року
31 березня 2022, 19:00Нічна зміна
Магара
до 30 квітня 2023 року
11 березня 2022, 19:00Чоловік моєї дружини
КЗ ім. Глінки
до 21 березня 2023 року
21 травня 2022, 19:00Бампер і Сус
КЗ ім. Глінки
до 27 травня 2023 року


Чи можна обміняти квитки в касі?

Ні. Обмін квитків здійснюється лише онлайн

Як повернути кошти?

За повернення коштів за квитків відповідальним є організатор події. Згідно Договору оферти в умовах війни (форс-мажор) організатор події може не повертати кошти до скасування воєнного стану. З огляду на те, що зараз немає можливості повернути усім всі кошти, деякі організатори запропонували опцію обміну квитків на нові. Тому, на жаль, квиткова агенція musin.zp.ua не здійснює повернення коштів за квитки. 

Де взяти номер замовлення?

Він надрукований на квитках. Починається на 18, 19, 20 або 21 та містить 10 цифр. Зазвичай знаходиться біля штрих-коду. 

Що роботи, якщо квитки були придбані не в касі musin.zp.ua?

Ми приймаємо квитки для обміну, які були придбані в касах musin.zp.ua або на сайті musin.zp.ua, filarmonic.zp.ua, afisha.zp.ua. Квитки інших квиткових операторів - не приймаємо. 

Як з нами зв'язатись та скільки чекати на відповідь?

Вибачте всі, хто довго чекає на відповідь. Зараз наша команда працює не в повному складі. Ми залишаємося на зв'язку по електронній пошті support@musin.zp.ua або ж Instagram чи Facebook. Телефонна лінія тимчасово не працює. Просимо надсилати тільки один запит та не дублювати в інші канали комунікації, це дасть змогу нам швидше обробляти запити. Адаптуватись в умовах війни важко, дуже просимо поставитись із розумінням.

Протягом якого часу я отримаю нові квитки після подачі заявки?

Відправка нових квитків відбувається протягом 3 банківських днів. Можливі незначні затримки у зв'язку з ситуацією в країні.


З нами правда і буде Перемога! ​