FAQ

Для вашої зручності ми зібрали найбільш актуальні питання та відповіли на них.


1) Я купив квиток, але не отримав його на пошту. Що робити?

Швидше за все, лист потрапив в папку «Спам» або у вкладку «Промо» вашої електронної скриньки. Якщо ви дійсно не отримали листа з квитком, напишіть нам на support@musin.zp.ua, вказавши номер замовлення (якщо знаєте) і останні 4 цифри карти, за допомогою якої були сплачені квитки.


2) Я купив квиток, але отримав лише квитанцію про оплату. Це квиток?

Ні. Крім квитанції, вам повинен прийти лист з квитками, які дають право входу на концерт. Якщо лист з квитками Ви не отримали, напишіть нам на support@musin.zp.ua, вказавши номер замовлення (є в квитанції) і останні 4 цифри карти, за допомогою якої були сплачені квитки.


3) Я помилився при написанні своєї електронної пошти. Можете вислати мені квиток на правильну пошту?

Так. Напишіть нам на support@musin.zp.ua, вказавши в своєму листі номер вашого замовлення і останні 4 цифри карти, за допомогою якої були сплачені квитки.


4) Я випадково видалив квиток. Можете його відновити?

Так. Напишіть нам на пошту support@musin.zp.ua, вказавши в своєму листі номер вашого замовлення і останні 4 цифри карти, за допомогою якої були сплачені квитки або самостійно завантажте квитки у кабінеті


5) Я хочу повернути квитки. Як це зробити?

Згідно публічної оферти, яку ви прийняли при купівлі квитків, повернення грошових коштів можливе тільки при СКАСУВАННІ заходу. 


6) Чи можна не друкувати електронний квиток, а показати його при вході з телефону?

Так. Але існує ряд подій, де вхід по е-квитках неможливий. Ми попереджаємо про це на сайті.


7) Я не знайшов відповідь на моє запитання. Що робити?

Ми готові відповісти на всі ваші запитання, які отримаємо на support@musin.zp.ua або в чаті на сайті. 


8) За якими контактними телефонами можна зв'язатися?

061-701-0-107, 098-701-0-107, 099-701-0-107