Решение вопросов (FAQ)
Для вашої зручності ми зібрали найбільш актуальні питання і надали відповіді на них.
1. Придбаний електронний квиток не надійшов на електронну адресу (email), як отримати?Радимо виконати наступні дії: 1. Перевірте папку "Спам", бо, можливо квитки потрапили до неї. 2. Пригадайте, чи не обрано спосіб доставки "Забрати квитки у касі"? У такому випадку квитки на електронну пошту не надходять. 3. Ви завжди можете завантажити та відновити квитки у разі втрати. Це можна зробити з особистого кабінету на нашому сайті чи за посиланням перейти. 4. Якщо вище згадані дії не допомогли, надайте номер замовлення чи інформацію про замовлення, а саме, номер телефону, прізвище власника квитків, назву заходу на електронну пошту support@musin.zp.ua.
2. Я оплатив електронний квиток, а надійшла тільки квитанція про оплату, що мені робити?Квитанція про оплату не є квитком на захід. Крім квитанції, вам повинен прийти лист з квитками, які дають право відвідати захід. Якщо Ви не отримали лист з квитками, напишіть нам на support@musin.zp.ua та вкажіть номер замовлення (він є в квитанції) або спробуйте виконати дії з пункту 1. Чому квитанція надішла, а квитки ні? Квитанцію про оплату надсилає банк, у якого є ваша адреса. А квитки надсилаються на електронну пошту, яку було вказано під час оформлення замовлення. На жаль, її нерідко пишуть з помилками.
3. Під час оформлення онлайн-замовлення електронна адреса написана з помилками, як це виправити та отримати квитки? Надішліть на пошту support@musin.zp.ua лист з темою "Помилково вказана адреса". У тексті листа напишіть назву заходу, номер замовлення та мобільного телефону.
4. Де знайти номер замовлення? Номер замовлення зазначено на квитках - це 10 цифр біля штрих-коду.
5. Чи обов'язково потрібно друкувати електронний квиток? Друкувати електронний квиток не потрібно. Проте для вашої зручності і пришвидшення проходження контролю ви можете зробити це за власним бажанням. Для відвідування заходу достатньо показати штрих-код квитка з телефону (скрін, тощо).
6. На всіх квитках зазначається однакове ім'я відвідувача, чи потрібно змінювати його для кожного глядача окремо? Ні, не потрібно. На всіх квитках зазначається ім'я власника квитків. Це потрібно для повернення квитка у разі скасування заходу чи вирішення проблемних питань. На контролі особисті дані глядачів не запитують.
7. У мене не має можливості відвідати захід, як повернути квитки та отримати назад кошти? Згідно публічної оферти, яку ви прийняли при оплаті квитків, а також згідно чинного законодавства України повернення коштів можливе виключно організатором події лише за умови скасування заходу. Квиткова каса самостійно прийняти рішення щодо повернення коштів не має юридичного права, якщо захід не скасований.
8. Як відновити загублений чи видаленний квиток? Радимо виконати наступні дії: 1. Завантажити квитки з особистого кабінету на нашому сайті чи за посиланням: перейти вказавши електронну адресу, яку було використано під час оформлення замовлення. 2. Надіслати запит на електронну адресу support@musin.zp.ua з номером замовлення чи інформацію про замовлення: номер телефону, прізвище власника квитків, назву заходу на support@musin.zp.ua. 3. До квиткових кас у такому випадку приходити не потрібно.
9. Як оплатили резерв квитків? Оплатити резерв можна тільки в касах міста або надіслати запит листом з темою "Оплата резерву" на support@musin.zp.ua. Вам буде запропоновано сплатити за квитки на розрахунковий рахунок, або ми скасуємо ваше замовлення, щоб ви знову його оформили та оплатити під час оформлення.
10. Як оформити резерзвування квитків? Резерв можно сформувати самостійно. Для цього, будь ласка, виконайте наступні дії: