Повернення коштів за квитки 2022 року під час воєнного стану
Квиткова агенція musin.zp.ua розуміє ваше бажання якомога швидше повернути кошти за придбані квитки та нижче ми зібрали всі поширенні питання і надали змістовні відповіді.
Головні тезиси:
- Воєнний стан в країні є форс мажорною обставиною і надає можливість організатору перенести дату запланованих концертів, вистав тощо на час після війни чи зовсім скасувати захід.
- Питання щодо статусу події вирішує організатор, а ми інформуємо про це глядача одразу після отримання інформації від організатора через емейл та/чи SMS.
- У разі скасуванні заходу повернення коштів за придбаний квиток має здійснювати організатор події.
- Форс мажорні обставини дозволяють організатору повертати кошти після припинення військового стану.
- Організатор події для надання послуги повернення може залучати квиткову агенцію musin.zp.ua або ж робити повернення коштів самостійно, отримавши від musin.zp.ua дані по замовленнях.
- musin.zp.ua здійснює повернення на умовах, які встановлює організатор.
- musin.zp.ua є посередником у продажі квитків на події і без участі організатора заходу не приймає рішення по фінансових питаннях у зверненнях глядачів.
Події під час воєнного стану не проводяться. Про нову дату чи скасування ми повідомляємо в эмейл та/або в SMS коли отримуємо офіційну інформацію від організаторів.
Перелік подій, які вже скасовані організаторами (доповнюється):
Дата | Подія | Місце та час проведення | Термін подання |
---|---|---|---|
12 березня | Олег Винник |
ПК Дніпроспецсталь, 16:00 та 19:00 |
до 12.07.2022 |
22 травня | Ані Лорак |
ПС Юність, 19:00 |
до 12.07.2022 |
17 травня | Ірина Круг |
ПК Дніпроспецсталь, 19:00 |
до 12.07.2022 |
4 червня | Олександр Малінін |
ПК Дніпроспецсталь, 19:00 |
до 12.07.2022 |
21 березня | Леша Свік |
ПК Дніпроспецсталь, 19:00 |
до 12.07.2022 |
25 квітня | Сергій Орлов |
ПК Дніпроспецсталь, 19:00 |
до 12.07.2022 |
3 березня | Руслан Бєлий |
ПК Дніпроспецсталь, 20:00 |
до 12.07.2022 |
21 серпня | Валерій Меладзе |
ПC Юність, 20:00 |
до 12.07.2022 |
13 березня | гурт DABRO |
ПК Дніпроспецсталь, 19:00 |
до 12.07.2022 |
14 березня | гурт Без обмежень |
ПК ім. Шевченка, 18:00 |
до 31.05.2023 |
15 березня | гурт Без обмежень |
ПК Сучасник, 18:00 |
до 31.05.2023 |
14 березня | Катерина Кухар. Ромео & Джульєтта |
ПК Дніпроспецсталь, 19:00 |
до 30.06.2023 |
7 березня | WellBoy |
РЦ Капіталіст, 20:00 |
до 31.08.2023 |
Як повернути кошти, якщо захід скасовано?
За повернення коштів за квитків відповідальним є організатор події. Згідно умов оферти в умовах війни (форс мажор) організатор події може не повертати кошти до скасування воєнного стану. З огляду на те, що повернути кошти зараз всім всі немає можливості, деякі організатори запропонували опцію отримання 60% грошима. Для отримання коштів необхідно заповнити зразок заяви за посиланням і відправити її на пошту support@musin.zp.ua. Для заповнення заяви її необхідно зберегти (меню файл - завантажити).
Звертаємо увагу, якщо при оформленні замовлення Ви використали подарунковий сертифікат, тоді при поверненні квитків Ви отримуєте: новий подарунковий сертифікат на суму 60% від вартості використаного сертифіката та грошові кошти у розмірі 60% від сплачених понад суму сертифіката. Отримання всієї суми у вигляді грошових коштів неможливе, бо сертифікат не підлягає поверненню та обміну згідно пункту 7.7. договору-оферти. Зразок такої заяви, де у замовлені був використаний подарунковий сертифікат на знижку можно завантажити за посиланням і відправити її на пошту support@musin.zp.ua. Для заповнення заяви її необхідно зберегти (меню файл - завантажити).Де взяти номер замовлення?
Він надрукований на квитках. Починається на 18, 19 або 20 та містить 10 цифр. Зазвичай знаходиться біля штрих-коду.
Яку суму потрібно вказувати в заяві?
Організатори повертають 60% вартості квитка, але слід зауважити, що сервісний збір (вказується окремо на кожному квитку) не підлягає поверненню. Сервісний збір пов'язаний із наданням послуг допоміжної діяльності служби попередніх замовлень (бронювання, транзакції, послуг кол-центру, еквайрингу, відправки на електронну пошту електронного квитка та інше). Вам потрібно самостійно вирахувати загальну вартість квитків та зазначити у заяві 60% без врахування сервісного збору.
В який спосіб заповнювати заяву та чи обов'язковий підпис на заяві?
Для заповнення заяви її потрібно зберегти (меню файл - завантажити). Підпис на заяві обов'язковий. Зробити підпис можна будь-яким доступним для Вас способом, наприклад: роздрукувати заяву, підписати та сфотографувати або розбірливо написати від руки та сфотографувати. Не допускається вставлення підпису, як картинки в текстовому документі. Не приймаються заяви з виправленням або корректором. Заяву потрібно помістити на 1 лист.
Чому запропоновано саме 60% від вартості квитка?
Частина коштів вже витрачена організатором подій для авансування артистів, оренди залів та/чи техніки, бронювання перевезень та/чи проживання, проведення рекламних кампаній, покриття поточних витрат організації. З огляду на те, що в країні військовий стан, більшість організаторів подій втратили джерела надходжень коштів і не мають фінансової можливості зробити повне повернення.
Чи будуть повернуті 40%, якщо я зараз погоджуюсь на 60%?
Нажаль, ні. Обираючи опцію повернення 60% від вартості квитка, ви не зможете отримати решту 40%.
Деталі повернення коштів:
- Повернення коштів проводиться виключно у безготівковій формі на картковий рахунок, вказаний в заяві на повернення коштів, якщо квитки придбані у касах або автоматично на картку, якою була здійснена онлайн оплата на сайті musin.zp.ua.
- За поверненням коштів може звернутися виключно особа, дані якої вказані у замовленні.
- Звертаємо увагу, що musin.zp.ua не здійснює повернення коштів готівкою у квиткових офісах чи касах.
- Musin.zp.ua не здійснює повернення коштів за квитки придбанні на інших сайтах, окрім партнерів: https://afisha.zp.ua, https://filarmonic.zp.ua)
Як з нами зв'язатись та скільки чекати на відповідь?
Вибачте всі, хто довго чекає на відповідь. Зараз наша команда працює не в повному складі. Ми залишаємося на зв'язку по електронній пошті support@musin.zp.ua або ж Instagram чи Facebook. Телефонна лінія тимчасово не працює. Просимо надсилати тільки один запит та не дублювати в інші канали комунікації, це дасть змогу нам швидше обробляти запити. Адаптуватись в умовах війни важко, дуже просимо поставитись з розумінням.
Протягом якого часу я отримаю кошти після подачі заявки?Зарахування відбувається протягом 14 банківських днів. Можливі незначні затримки у зв'язку з ситуацією в країні.
З нами правда і буде Перемога!